50 واحد مسکونی در منطقه زلزله‌زده کرمانشاه ساخته شد

1397/10/10 دی

بنیاد کرامت امام رضا(ع) در پی زمین‌لرزه مخربی که در کرمانشاه اتفاق افتاد، 50 واحد مسکونی از طریق همیاری‌های داوطلبانه ساخت.

زمین‌لرزه کرمانشاه یکی از بزرگترین و مخربترین زمین لرزه‌هایی بود که طی سالیان گذشته درکشور ایران اتفاق افتاد. ابعاد خسارات این حادثه به قدری بود که بازیابی و ترمیم آن تنها به دست یک نهاد دولتی امکان پذیر نبود. از همین رو نهادهای مختلفی مانند بنیاد کرامت امام رضا(ع) از روزهای اولیه این اتفاق برای خدمت‌رسانی به مردم حادثه دیده تیم‌های جهادی و عملیاتی مردم نهاد خود را به سمت این استان فرستادند.

رفع نیازهای اولیه مردم حادثه دیده در اولویت کار بنیاد کرامت قرار گرفت و به همین منظور توزیع بسته‌های غذایی میان 200 خانواده محروم زلزله‌زده جزو اولین اقدامات این بنیاد بود.

ساخت و ترمیم بخش‌های تاسیساتی و  واحدهای مسکونی هم همزمان آغاز شد و با جذب همیاری‌های داوطلبانه، 50 واحد مسکونی به مبلغ 500 میلیون تومان ساخته شد.

ساخت سرویس‌های بهداشتی و فعالیت‌های تاسیساتی در موارد ضروری با جذب مشارکت‌های مردمی به میزان 711 میلیون تومان اقدام دیگر بنیاد کرامت در جهت خدمت‌رسانی به مردم آسیب‌دیده بود.

در این گونه حوادث اقشار آسیب‌پذیری مانند کودکان، زنان و بیماران در معرض آسیب بیشتری قرار می‌گیرند. در این راستا و به جهت حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، بنیاد کرامت اقدام به حمایت از 120 زن‌باردار در این حادثه نیز کرد.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: