هسته‌های رسانه‌ای در مناطق محروم با عنوان «رسانه مستضعفین» تشکیل شد

1397/10/11 دی

«رسانه مستضعفین» که هسته‌های رسانه‌ای در مناطق محروم است با هدف شناسایی، استعدادیابی و آموزش عناصر بومی فعال در مناطق محروم حاشیه شهر با اقدامات عمده‌ای در بنیاد کرامت امام رضا (ع) انجام شد.

«رسانه مستضعفین» به منظور شکل‌گیری هسته‌های معرفتی رسانه‌ای شهید آوینی با هدف شناسایی، استعدادیابی و آموزش عناصر بومی فعال در مناطق محروم حاشیه شهر یکی دیگر از برنامه‌های جدی و سازنده بنیاد کرامت امام رضا (ع) در هفت‌ماهه نخست سال 1397 است.  در این طرح فعالیت‌های بسیاری در حوزه رسانه انجام شد. یکی از این فعالیت‌ها برگزاری دوره‌های آموزش هنری رسانه‌ای «حرف نو» همراه با ارائه مدرک بود. این دوره‌ها با حضور چهره‌های شاخص و اساتید برجسته برگزار شد.

همچنین در بخش «رسانه مستضعفین» از سوی بنیاد کرامت امام رضا(ع) کارگاه‌های تخصصی آموزش رسانه با حضور چهره‌های برتر همچون حسن شمشادی، وحید یامین پور، سیدسلیم غفوری، شهاب اسفندیاری و … برگزار شد.

هسته‌های رسانه‌ای در مناطق محروم از 30 جلسه تخصصی بررسی معضلات حاشیه شهر و اقدامات متناسب با مسئولین و چهره‌های اثر گذار مناطق اعم از امام جمعه، مسئولین کانون‌های فرهنگی شاخص، مدیران و کارشناسان بومی در مناطق جنوب شهر تهران و شهرهای اطراف از جمله چهاردانگه، رباط کریم، روستای ریحان اباد ورامین، واوان و … که از سوی بنیاد در این بخش برپا شد بهره بردند.

اجرای برنامه‌های «رسانه مستضعفین» با ویژه برنامه‌هایی نیز همراه بودند. یکی از این ویژه‌برنامه‌ها بازدیدهای میدانی از مناطق و معضلات حاشیه شهر با همراهی چهره‌های شاخص و مسئولین از جمله مدیر شبکه سوم سیما، مدیر شبکه مستند، وحید یامین پور و …. بود.

بنیاد کرامت امام رضا(ع) در برپایی بخش «رسانه مستضعفین» خود نیز از آموزش غافل نشد و با برنامه‌ریزی کاربردی در این امر به برگزاری آن پرداخت. در نتیجه دوره‌های ویژه رسانه در شهرهای اسلامشهر و ورامین با موضوعات آموزش، سرود، آموزش عکاسی، مبانی تدوین، نویسندگی ژورنال، گرافیک و مستندسازی موبایلی با موفقیت از سوی بنیاد کرامت برپا شد.

 

 

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: