آئین‌ آماده‌سازی هدایای متبرک رضوی جهت اربعین حسینی

1397/10/11 دی

بنیاد کرامت امام رضا(ع) طی آئینی 100000 بسته فرهنگی و پذیرایی متبرک و 7000 بسته فرهنگی کودک را جهت توزیع در مواکب عراقی آماده کرد.

هر ساله و با فرا رسیدن ایام اربعین حسینی بخش مهمی از عاشقان سرور و سالار شهیدان در ایران آماده می‌شوند تا از راه‌های مختلف ارادت خود را به امام حسین(ع) عرضه کنند. یکی از فعالیت‌های مهمی که در سال جاری از سوی بنیاد کرامت امام رضا(ع) پیش از آیین بزرگ و باشکوه پیاده‌روی اربعین برگزار شد شکل دادن آیینی برای آماده‌سازی هدایای متبرک رضوی جهت اربعین حسینی بود.

با توجه به اهمیت فضای رسانه‌ای و مجازی و نقش کارکردی این فضا، بنیاد کرامت امام رضا(ع) در طول سال جاری اقدام به راه‌اندازی پویش ملی آیین هدیه متبرک رضوی در فضای رسانه‌ای و مجازی کرد. این پویش ملی با فراخوان بانوان برای حضور در ۱۲ شهر کشور و شرکت در آیین جمعی آماده‌سازی هدایا همراه شد و موفقیت‌های فراوانی را نیز به دست آورد.

آماده سازی 100000 بسته فرهنگی و پذیرایی متبرکی و 7000 بسته فرهنگی کودک و  توزیع این بسته‌ها در مواکب عراقی و امتداد ارتباط با دریافت بازخوردهای رسانه‌ای از مخاطبان از مهم‌ترین برنامه‌هایی بود که از سوی بنیاد کرامت امام رضا(ع) در اربعین امسال انجام شد.

تاثیر مثبت چنین اقداماتی بر فضای فکری و رسانه‌ای باعث بهبود پیوندها میان مردم ایران و عراق و عمق‌بخشی به زائران اباعبدالله(ع) خواهد شد.

 

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: