پویش ملی «بانی زیارت» راه اندازی شد

1397/10/11 دی

بنیاد کرامت امام رضا(ع) با هدف جذب مشارکت‌های مردمی برای اعزام محرومین به زیارت اربعین پویش ملی «بانی زیارت» را در فضای رسانه ای و مجازی ایجاد و راه اندازی کرد.

شکل‌گیری آیین بزرگ و باشکوه پیاده‌روی اربعین هر ساله افراد بیشتری را برای انجام سفر به عراق و زیارت سرور و سالار شهیدان ترغیب می‌کند. اما یکی از مشکلاتی که در این مسیر همواره برای گروهی از مردم کشورمان وجود دارد هزینه‌های انجام چنین سفری است. با توجه به وضع اقتصادی و معیشتی گروهی از محرومین کشور برای سفر به عراق، بنیاد کرامت امام رضا(ع) در سال جاری اقدام به جذب مشارکت‌های مردمی برای اعزام محرومین به زیارت اربعین کرد.

از آن‌جایی که جذب مشارکت‌های مردمی نیازمند انجام اقداماتی است بنیاد کرامت امام رضا(ع) فعالیت‌های متفاوتی را در پیش گرفت. اولین اقدام این بنیاد راه اندازی پویش ملی بانی زیارت در فضای رسانه‌ای و مجازی بود.

بنیاد کرامت امام رضا(ع) توانست در قالب این پویش مردمی به جمع آوری 325 میلیون تومان مشارکت مردمی بپردازد و از حدود 1000 نفر از محرومین مشتاق زیارت برای شرکت در اربعین حسینی از محل مشارکت‌های مردمی حمایت کند.

چنین پویش‌هایی کمک‌های فراوانی به برگزاری هر باشکوه‌تر مراسم اربعین و یاری رساندن به محرومین کشور در راستای زیارت عتبات عالیات خواهد کرد.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: