مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی اعلام کرد:

 تسهیل در فرایند پاسخگویی به درخواست‌های مردم در سامانه کرامت

1403/04/21 تیر

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی بر تسهیل در پاسخگویی به درخواست‌های مردمی تأکید کرد.

محمدحسین استاد آقا در حاشیه حضور در مرکز سامانه ملی ۱۳۸ آستان قدس رضوی، اظهار کرد: بخشی از درخواست‌های مردم در تماس با این سامانه برای پیگیری نامه‌ها بوده که برای تسهیل در این بخش، مخاطبان می‌توانند کد رهگیری را در سامانه کرامت وارد کرده و نتیجه درخواست خود را مشاهده کنند.
 وی با تأکید بر ارتباط مستقیم مدیران با مردم برای رفع مشکلات اظهار کرد: تولیت معزز آستان قدس رضوی، مکرر در ارتباط با مردم بوده و بر تسهیل فرایند پاسخگویی، همواره تأکید دارند.
مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی افزود: یکی از بخش‌های پاسخگویی به درخواست‌های مردمی سامانه ۱۳۸ است که تولیت محترم هم بر حضور مدیران آستان قدس رضوی در این مرکز به منظور پاسخ به سؤالات مردم تأکید می‌کنند.
استاد آقا ادامه داد: برنامه‌های ما در بنیاد کرامت با همکاری گروه‌های مردمی و شبکه‌های خادم‌یاری در سراسر کشور به انجام می‌رسد و در این راستا پاسخگوی سؤالات و درخواست‌های مردم هستیم.
وی در پایان با اشاره به درخواست‌های مردمی ثبت شده در سامانه ۱۳۸ در حوزه فعالیت بنیاد کرامت رضوی گفت: بخش زیادی از تماس‌ها به دلیل عدم اطلاع کافی از خدمات بنیاد کرامت انجام می‌شود که باید با اطلاع‌رسانی و ایجاد راهنمای لازم در سایت بنیاد، زمینه آگاهی مخاطبان فراهم شود.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: