همزمان با ماه صفر صورت می گیرد؛

برپایی میزهای خدمت مشاوره در حرم مطهر رضوی 

1403/05/20 مرداد

مرکز جامع مشاوره بنیاد کرامت رضوی به منظور خدمت رسانی به زائران حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، به برپایی میزهای مشاوره و روانشناسی، در حرم مطهر رضوی اقدام کرده است.

مسئول کلینیک مشاوره باب الهادی (ع) حرم مطهر رضوی اظهارکرد: میزهای خدمت مرکز جامع مشاوره از اول صفر شروع به فعالیت کرده و تا ۳۰ صفر به مدت یک ماه، دایراست. 
مهری گرامی افزود: در ۳ مکان دارالحجه به سمت بست طوسی، دارالحجه بست حر عاملی و رواق حضرت زهرا (س)، ۵ مشاور داریم که به تفکیک جنسیت به زائرین و مجاورین، ارائه خدمت می کنند.وی در ادامه گفت: خدمات مرکز مشاوره حرم مطهر توسط ۴۳  مشاور خبره به صورت خادم یاری انجام  شده و تمامی زائران می توانند از این  خدمات استفاده کنند .
گرامی گفت: برپایی میزهای مشاوره در تمامی مناسبت‌ها یعنی ایام ماه مبارک رمضان، ماه صفر، دهه کرامت و اعیاد مختلف در حرم مطهر، انجام می شود.
وی خاطرنشان کرد:در میزهای مشاوره خدماتی از جمله موضوعات خانوادگی بالینی، بحث پیش از ازدواج و بحث‌های تربیتی حقوقی را پشتیبانی می‌کنیم و در صورت نیاز مراجعه کنندگان برای ادامه روند مشاوره به مرکز باب الهادی (ع) حرم مطهر یا مراکز دیگری که در مشهد داریم ،ارجاع می شوند.
مسئول کلینیک مشاوره باب الهادی (ع) حرم مطهر رضوی تصریح کرد: همچنین افرادی که از شهرهای دیگر در حرم مطهر رضوی مشاوره دریافت می کنند،  برای ادامه مشاوره به کانون‌های خدمت و مشاورین ما در شهرها و استان‌های محل سکونتشان معرفی می شوند.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: