با مشارکت بنیاد کرامت رضوی انجام شد؛

 برگزاری اختتامیه اولین دوره جایزه «کتاب سال خانواده و جمعیت» 

1403/05/21 مرداد

مراسم اختتامیه کتاب سال خانواده و جمعیت با همکاری دبیرخانه کارگروه جوانی جمعیت بنیاد کرامت رضوی برگزار شد.

مراسم اختتامیه اولین دوره جایزه کتاب سال خانواده و جمعیت کشور به میزبانی دبیرخانه کارگروه جوانی جمعیت بنیاد کرامت رضوی از ۱۶ الی ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ با حضور ۱۲ برگزیده در مشهد مقدس برگزار شد.
این جشنواره با همکاری و مشارکت دبیرخانه کارگروه جوانی جمعیت بنیاد کرامت رضوی، ستاد ملی جمعیت، دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت، دانشگاه تهران، وزارت ورزش و جوانان، سازمان تبلیغات اسلامی و شورای‌عالی انقلاب‌فرهنگی برگزار شد.
معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی در مراسم اختتامیه این رویداد که در کتابخانه مرکزی مشهد برگزار شد گفت: در حوزه جمعیت بنا بر تأکید رهبر معظم انقلاب و پیگیری‌هایی که تولیت معزز آستان قدس رضوی داشتند، اتفاقات خوبی رخ‌داده است.
وی افزود: استمرار بشریت در گرو فرزند بوده؛ زیرا فرزند قرار است آینده‌ساز باشد و به همین دلیل محور اصلی ما کار فرهنگی است.
معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی تأکید کرد: برگزاری جایزه کتاب سال خانواده و جمعیت با مشارکت آستان قدس رضوی می‌تواند به تولید آثار فاخر و ارزشمند در این حوزه کمک کرده و باعث ترویج بیشتر این مهم شود.
رئیسیان‌زاده گفت: نخستین جایزه کتاب سال «خانواده و جمعیت» در موضوعات ازدواج و تشکیل خانواده، تحکیم و تعالی خانواده، سبک زندگی ایرانی – اسلامی، فرزندآوری و افزایش جمعیت، آسیب‌های اجتماعی در حوزه خانواده و هویت زن برگزار و از میان ۱۸۰ اثر رسیده به دبیرخانه، ۱۰ اثر در موضوعات مختلف به‌عنوان اثر برتر و دو اثر به‌عنوان شایسته تقدیر شناخته شد.
وی خاطرنشان کرد: از جمله اهداف محقق شده در این رویداد می‌توان به شناسایی و معرفی آثار نویسندگان، گسترش تولید محتوای مکتوب، تعالی سطح کمّی و کیفی تألیفات و تشویق پدیدآورندگان متعهد و متخصص در حوزه جمعیت و خانواده اشاره کرد.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: