برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی صورت می‌گیرد؛

 آغاز به کار ۸ موکب امام رضا (ع) در مرزهای جنوب شرقی کشور

1403/05/24 مرداد

هم زمان با ورود زائرین شبه‌قاره به ایران برای عزیمت به سمت مراسم اربعین حسینی، ۸ موکب امام رضایی برای خدمت‌رسانی به زائرین در مرزهای ریمدان، میرجاوه و مسیرهای پرتردد، آغاز به کار کردند.

دادخدا، خدایار، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سیستان و بلوچستان در این باره، گفت: هم زمان با شروع حرکت زائرین شبه‌قاره اربعین حسینی به سمت مرزهای جنوب شرقی کشور، خادم‌یاران و یاوران رضوی سیستان و بلوچستان علاوه بر موکب‌های مردمی، ۸ موکب و چایخانه حضرت امام رضا (ع) را برای خدمت‌رسانی به این عزیزان، در نقاط مختلف استان برپا کرده‌اند.
وی افزود: این مواکب در مرزهای ریمدان، میرجاوه و شهرهای چابهار، کنارک، نیک‌شهر، ایرانشهر، خاش و زاهدان برای ارائه خدمات پذیرایی، اسکان، چای و میان‌وعده، فعال شده است.
خدایار گفت: در گفت‌وگوهای صورت‌گرفته و پیش‌بینی‌های به‌عمل‌آمده، قرار است امسال از مرزهای جنوب شرقی کشور (ریمدان و میرجاوه) بیش از ۱۰۰ هزار زائر اربعین حسینی وارد ایران شده و برای زیارت عتبات به کشور عراق سفر کنند و در برگشت نیز به زیارت آقا علی ابن موسی‌الرضا (ع) مشرف شوند.
وی در پایان گفت: باتوجه‌به پیش‌بینی‌های انجام شده مواکب و چایخانه‌های حضرت امام رضا (ع)، روزانه پذیرای ۳ تا ۷ هزار نفر زائر خواهند بود که علاوه بر مشارکت خادم‌یاران و یاوران رضوی، از ظرفیت مردم و خیرین در امر خدمت‌رسانی به این زائرین حسینی هم استفاده می‌شود.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: