ارائه خدمات فرهنگی به زائران دهه آخر صفر در مواکب بنیاد کرامت رضوی

1403/06/08 شهریور

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی، از برنامه‌های متنوع این بنیاد در دهه پایانی صفر خبر داد.

جعفر رئیسیان‌زاده اظهار کرد: معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی در دهه پایانی صفر، پنج موکب خدمت‌رسانی برای زائرین امام رئوف (ع) دایر کرده است.
وی افزود: یکی از اقدامات مهم و اثرگذار باتوجه‌ به تأکیدات تولیت آستان قدس رضوی، راه‌اندازی خدمات فرهنگی مواکب است که این مهم از روز جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.
وی عنوان کرد: در این ایام، برنامه‌هایی از جمله برپایی مجموعه نمایشگاهی نگار گذر مهمان حرم، شامل معرفی برخی از علما و شهدای مدفون در حرم مطهر رضوی، برگزاری پویش کتاب‌خوانی و… اجرا می‌شود که به‌صورت برخط نیز به آدرس https://B2n.ir/j26818 انجام خواهد شد.
رئیسیان‌زاده، تصریح کرد: مشارکت در برگزاری پویش ملی کتاب‌خوانی تا چشمه رضوان، معرفی مسئله فلسطین و غزه، نام‌گذاری 5 موکب به نام شهدای خدمت و همچنین شرح زندگی‌نامه و وصیت‌نامه این شهدا از دیگر خدمات فرهنگی ارائه شده در این موکب‌ها است.
معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی بیان کرد: برپایی ایستگاه کودک با حضور مربیان خواهر و برادر، دایرشدن ایستگاه پاسخگویی به مسائل شرعی برادران و خواهران، راه‌اندازی ایستگاه مشاوره تخصصی فردی و خانوادگی و مشاوره فرزندآوری با حضور تسهیل گران جوانی جمعیت و برگزاری نمازهای جماعت مغرب و عشا و نماز صبح، برنامه‌های هیات و مراسم عزاداری و اجرای برنامه‌های تئاتر و سرود توسط مجموعه‌های مردمی، از اقدامات برنامه‌ریزی‌شده برای اجرا در این مواکب است.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: