حضور مدیر امور مجاورین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی در سامانه ملی ۱۳۸

1403/07/11 مهر

مدیر امور مجاورین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی با حضور در سامانه ملی ۱۳۸ به مخاطبان این سامانه پاسخ داد.

در راستای تکریم زائران و مجاوران حضرت ثامن‌الحجج (ع) و تأکید تولیت آستان قدس رضوی بر ارتباط مستقیم مدیران این آستان مقدس با مخاطبان، زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت رضا علیه‌السلام، سه‌شنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳، هادی غلامی، مدیر امور مجاورین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی با حضور در سامانه ملی پاسخگویی ۱۳۸، به‌صورت مستقیم به تماس‌های مردمی در حوزه مجاورین حرم مطهر رضوی پاسخ داد و مواردی نیز که نیازمند پیگیری بود، در دستور کار خود قرارداد.
مدیر امور مجاورین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت آستان قدس رضوی پس از این برنامه درباره تماس‌های مردمی، اظهارداشت: افرادی که امروز با سامانه ۱۳۸ تماس حاصل کرده بودند سؤالات و موضوعاتی را مطرح کردند که یک بخش آن مربوط به حوزه اجتماعی و تقاضاهای معیشتی، مسکن، درمان و این‌گونه موارد بود.
وی در این باره یادآور شد: موارد قابل‌پیگیری ثبت شد و برای تحلیل اولیه، دریافت مستندات و مدارک در دستور کار قرار می‌گیرد و در صورت تأیید، باتوجه‌به ظرفیت‌ها و ضوابط موردنظر معاونت خدمات اجتماعی، اقدام می‌شود.
وی در ادامه افزود: بخشی دیگر از موضوعات نیز در حوزه خادم‌یاری رضوی بود که نسبت به خدمت، شرایط خدمت و محل خدمت سؤالاتی داشتند و مواردی را هم که در حوزه مدیریت امور مجاورین باشد مرتفع خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: بخشی از سؤالات هم صرفاً کسب اطلاعات در خصوص خدمات ارائه شده بود که موارد لازم به مخاطبان ارائه شد و تعدادی دیگر از مخاطبان نیز نقد و نظرات و پیشنهادهایی را مطرح کردند که این موارد نیز ثبت و بررسی خواهد شد.
غلامی در ارزیابی خود از امکان و فرصت گفت‌وگوی مستقیم با مردم از طریق سامانه ۱۳۸، با ابراز رضایت از این سامانه بیان کرد: طبیعتاً ارتباط مستقیم با مردم و رفع مشکلات آن‌ها یک فرصت ارزشمند است که این سامانه آن را به نحو مطلوب فراهم می‌آورد. سامانه ۱۳۸ فرصت خوبی برای ارتباط با مردم است و کسانی که احیاناً فرصت و امکان گفت‌وگوی حضوری را نمی‌یابند می‌توانند از طریق این سامانه با ما در ارتباط باشند.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: