دبیر جشنواره ملی کرامت منصوب شد

1397/11/14 بهمن

مدیرعامل بنیاد کرامت امام رضا علیه السلام طی حکمی دبیر جشنواره ملی کرامت را منصوب کرد. «محسن منصوری» مدیرعامل بنیاد کرامت و رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره، طی حکمی «محمّدمهدی محمّدیان» را به عنوان دبیر جشنواره ملی کرامت منصوب کرد. در متن این حکم آمده است: برادر ارجمند جناب آقای محمّدمهدی محمّدیان با اهداء سلام و […]

مدیرعامل بنیاد کرامت امام رضا علیه السلام طی حکمی دبیر جشنواره ملی کرامت را منصوب کرد.

«محسن منصوری» مدیرعامل بنیاد کرامت و رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره، طی حکمی «محمّدمهدی محمّدیان» را به عنوان دبیر جشنواره ملی کرامت منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای محمّدمهدی محمّدیان

با اهداء سلام و تحیات

فلسفه تشکیل بنیاد کرامت امام رضا(ع) اقدام برای رفع محرومیت‌های مستضعفین است که همواره در صفوف مقدم نهضت اسلامی حاضرند؛ و این مهم به منظور برطرف ساختن موانع نقش‌آفرینی مؤثر ایشان در این رسالت عظیم است. این کار بزرگ، با تغییر نگرش در فعالان مردمی و حاکمیتی از گفتمان رایج «خدمات اجتماعی» به گفتمان «نهضت محرومین» حاصل می‌شود؛ همان‌طور که با تقویت روحیه عزّت و ایجاد حرکت برای مقابله با ریشه‌ها و پیامدهای محرومیت در بدنه محرومین.

برای شروع، این اقدام نیاز به تشکیل هسته‌های اجتماعی و مرجع شدن کانون‌های اجتماعی اثربخش در مناطق محروم دارد، که در کنار متشکل‌سازی کنش‌گران مردمی حول گفتمان نهضت محرومین، با رویکرد ارتقاء و آموزش، شبکه‌ای عظیم از نیروهای فعال و دغدغه‌مند تشکیل شود.

جشنواره ملی کرامت با هدف الحاق بنیاد با مجموعه‌های مردمی خدمت‌رسان طراحی شده تا با شناسایی و جمع‌آوری تجارب موفق و ایده‌های نو، ضمن تشویق و حمایت از ایشان، اقدام لازم برای ایجاد شبکه فعالان صورت پذیرد.

بر این اساس و با توجه به تعهد و شایستگی و نظر به سوابق مفید و تجارب ارزنده جناب‌عالی در مدیریت رویدادهای فرهنگی و جشنواره‌ها، به موجب این حکم شما را به عنوان دبیر جشنواره ملی کرامت منصوب می‌نمایم.

امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و با همّت و روحیه جهادی که بحمدالله از آن برخوردارید، با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود و با هم‌دلی، تلاش و مساعدت کلیه همکاران ارجمند، در به ثمر رسیدن اهداف متعالی این جشنواره، موفق باشید. دوام عزّت و توفیقات شما را در ظلّ توجّهات حضـرت باری‌تعالی و عنایات خاصّه امام ‌عصر(عج) آرزومندم.

محسن منصوری

مدیرعامل بنیاد کرامت امام رضا(ع)

و رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره

«جشنواره ملی کرامت» با هدف الحاق بنیاد کرامت با مجموعه‌های مردمی خدمت‌رسان و با شعار «احیای نهضت خدمت‌رسانی به محرومین» و در دو قالب ارائه تجربه‌های موفق و ایده‌های نو در چهارچوب موضوعات جشنواره برگزار می‌شود. موضوعات 6 گانه این جشنواره عبارتند از: بانوان، خانواده، کارآفرینی، بهداشت و سلامت، تربیت و آموزش،و اطعام و معیشت.

علاقه‌مندان می‌توانند ایده‌ها و تجربه‌های موفق خود را طبق دستورالعمل فراخوان برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. لازم به ذکر است جزئیات بیش‌تر این فراخوان و نحوه شرکت در جشنواره در پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به نشانی fest.bkr.ir قابل مشاهده است.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: