همزمان با افزایش میزان سفرها و تشرف زائران نوروزی، موسسه موقوفه خدمات زائر بنیاد کرامت رضوی با هدف بهبود کیفیت خدمات مجتمعهای میانراهی امام رضا (ع) از مسافران و زائران استفاده کننده از خدمات این مجتمع ها، نظرسنجی می کند. این اقدام در راستای ارائه خدمات بهتر، با کیفیت تر و متناسب با نیازهای زائران صورت گرفته که فرصتی مغتنم برای دریافت نظرات و پیشنهادهای مسافران نوروزی فراهم آورده است.
موسسه موقوفه خدمات زائر بنیاد کرامت رضوی با افزایش ظرفیت اسکان و ارتقای سطح خدمات، روزانه ۶ هزار تخت در زائرسراهای آستان قدس رضوی در ایام نوروز 1404 اختصاص داده است تا بهترین تجربه معنوی را برای زائران حضرت رضا علیهالسلام رقم بزند. افرادی که قصد استفاده از این امکانات را دارند، میتوانند از طریق سامانه رزرو آنلاین زائرسرای رضوی و سامانه تلفنی ۱۴۶۰ اقدام به رزرو محل اقامت خود کنند.
دانشجویان و دانش آموختگان گروه جهادی سردار شهید حسن طاهری دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تهران به مدت 10 روز به عنوان نیروهای جهادی و افتخاری در قرارگاه رمضان ویژه سفرههای افطاری ساده مدیریت امور مجاورین آستان قدس رضوی خدمترسانی کردند.
سید هاشم حسینی، مدیرعامل مؤسسه موقوفه خدمات زائر بنیاد کرامت رضوی، از ظرفیت پذیرش روزانه ۶ هزار تخت در زائرسراهای آستان قدس رضوی برای اقامت زائران نوروزی خبر داد.
محمدحسین استادآقا، مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی، روز چهارشنبه 6 فروردین 1404 با حضور در سامانه ملی پاسخگویی آستان قدس رضوی از طریق تلفن ملی 138 به مخاطبان این سامانه پاسخ داد.
با توجه به افزایش حجم تماسهای زائران در ایام نوروز، سامانه تلفنی ۱۴۶۰ وابسته به مؤسسه موقوفه خدمات زائر بنیاد کرامت رضوی، ظرفیت پاسخگویی خود را به چهار خط افزایش داده است. این سامانه که بهصورت ۱۲ ساعته فعالیت میکند، در اسفندماه ۱۴۰۳، بیش از ۱۳۸ هزار تماس ورودی دریافت کرده است.
هادی غلامی مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی در گفتوگو با آستان نیوز اظهار داشت: همزمان با ماه مبارک رمضان در قالب طرح های حمایتی آستان قدس رضوی مبنی بر آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و محکومین مالی با حضور پرچم متبرک حرم مطهر رضوی و خادمان بارگاه ملکوتی امام رئوف علیه السلام در ندامتگاه […]
مدیرعامل بنیاد کرامت آستان قدس رضوی در برنامه پخش زنده شبکه عربی زبان اسلام اصیل لبنان با اشاره به طرحها و اقدامات آستان قدس رضوی در جهت تسهیل و عدالت زیارت و با مشارکت ناذران و نیکوکاران، از تشرف بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار زائر اولی از سال ۱۳۹۵ تاکنون خبر داد.
همزمان با ماه مبارک رمضان و به همت مدیریت امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی، قرارگاه رمضان در جهت خدمترسانی و طبخ روزانه ۱۰ هزار پرس غذای گرم سفره های افطار فعال شده است که بیش از ۳۵۰ نفر از نیروهای مردمی و جهادی در مجموعه آشپزخانه، نانوایی و محل بسته بندی مواد غذايی حضور دارند تا روزانه به حدود ۳۰ مجموعه شامل مساجد، تکایا و حسینیهها، موکبها و … خدمترسانی شود.
همزمان با ماه مبارک رمضان، دندانپزشکان گروه جهادی منتظران ظهور با همکاری مدیریت امور مجاورین بنیاد کرامت آستان قدس رضوی با برپایی کلینیک تخصصی دندانپزشکی “نذر شفا” برای سومین سال در مشهد مقدس حاضر شدند و از افطار تا سحر به حدود ۴۰۰ مراجعه کننده خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه میدهند.
بیش از ۳۵۰ نفر از نیروهای مردمی و جهادی در مجموعه آشپزخانه قرارگاه رمضان بنیاد کرامت، در امر خدمترسانی و طبخ روزانه ۱۰ هزار پرس غذای گرم سفره های افطار کرامت رضوی مشغول فعالیت هستند. ما در یکی از روزهای ماه مبارک رمضان به میان آنها آمدیم تا روایتگر طعم عشق و ارادتشان در خدمترسانی به آستان حضرت رضا علیه السلام باشیم.
مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی گفت: مراسم احیای خانوادگی لیالی قدر همراه با اقامه عزای سالروز شهادت اول مظلوم عالم حضرت علی علیه السلام در باغ اردوگاه خاتون مشهد مقدس برگزار شد.