همزمان با افزایش میزان سفرها و تشرف زائران نوروزی، موسسه موقوفه خدمات زائر بنیاد کرامت رضوی با هدف بهبود کیفیت خدمات مجتمعهای میانراهی امام رضا (ع) از مسافران و زائران استفاده کننده از خدمات این مجتمع ها، نظرسنجی می کند. این اقدام در راستای ارائه خدمات بهتر، با کیفیت تر و متناسب با نیازهای زائران صورت گرفته که فرصتی مغتنم برای دریافت نظرات و پیشنهادهای مسافران نوروزی فراهم آورده است.
به گزارش آستان نیوز، صفرزاده مدیر مجتمع های میان راهی بنیاد کرامت آستان قدس رضوی در این باره گفت: این مجتمع ها بهعنوان یکی از مهمترین پایگاههای خدماتی و رفاهی بینراهی، سالانه میزبان هزاران زائر و مسافر هستند. مجتمعهای میانراهی امام رضا (ع) علاوه بر ارائه خدمات رفاهی و اقامتی، در حوزه فعالیتهای فرهنگی و معنوی نیز برنامههای متنوعی را برای زائران تدارک دیدهاند. از اینرو دریافت نظرات و پیشنهادهای مسافران درباره این خدمات میتواند نقش مؤثری در توسعه این مراکز و ارتقای سطح کیفی خدمات آن داشته باشد.
صفرزاده در همین زمینه تاکید کرد: مجتمع های میان راهی آستان قدس رضوی از تمامی مسافران و زائران عزیز که در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس از خدمات این مجتمع ها بهره می برند، دعوت می کند با ارائه نظرات و پیشنهادهایشان، مجموعه بنیاد کرامت آستان قدس رضوی را در ارائه بهتر خدمات به زائران امام رضا علیه السلام یاری نمایند.
صفرزاده خاطرنشان کرد: بی شک بازخوردهای دریافتشده در برنامهریزیهای آتی این بنیاد برای توسعه و بهینهسازی خدمات مجتمعهای میانراهی موثر و کارآمد خواهد بود.
شایان ذکر است، علاقهمندان جهت شرکت در این نظرسنجی می توانند از طریق لینک اختصاصی نظرسنجی که در درگاههای رسمی این بنیاد منتشر شده است، ( https://forms.razavi.ir/aqr/formView/1383 ) در این طرح مشارکت نمایند و نقش مؤثری در بهبود خدمات ایفا کنند.