خدمت رسانی به مناطق آب گرفته خوزستان همچنان ادامه دارد

1398/10/01 دی

پس از باران چند روز قبل در خوزستان، معضل همیشگی بالا آمدن فاضلاب‌های شهری و سیل، مردم این مناطق را دچار مشکل کرد. حالا اهالی مناطق مختلف اهواز و کارون با خروج فاضلاب‌های شهری و ورود آن به منازل دست و پنجه نرم می‌کند تا حدی که بعضی از مردم، برای حفظ سلامتی خود و فرزندانشان، […]

پس از باران چند روز قبل در خوزستان، معضل همیشگی بالا آمدن فاضلاب‌های شهری و سیل، مردم این مناطق را دچار مشکل کرد. حالا اهالی مناطق مختلف اهواز و کارون با خروج فاضلاب‌های شهری و ورود آن به منازل دست و پنجه نرم می‌کند تا حدی که بعضی از مردم، برای حفظ سلامتی خود و فرزندانشان، خانه‌ را رها کرده و رفته‌اند.
اما با گذشت چند روز از اتمام بارش‌ها در خوزستان، همچنان مردم شهرستان کارون و به‌ویژه کوت‌عبدالله با مشکل عدم دفع آب‌های سطحی و پس‌زدگی فاضلاب به خانه‌های خود مواجه هستند و نیروهای گروه های جهادی بسیجی و خادمیاران رضوی هلال احمر، سپاه، ستاد اجرایی فرمان امام، دفتر ایت الله سیستانی و . . . .در این اوضاع نابسامان به داد مردم مظلوم این منطقه رسیده‌اند.
از روز جمعه بنیاد کرامت رضوی در قالب ستاد فوریتهای آستان قدس رضوی، 15 دستگاه تانکر تخلیه آب به مناطق کوت عبدالله، شهرک دانشگاه، شهرک اهواز، زعفرانیه و عین2 اعزام کرده که تا کنون قریب به 3 میلیون لیتر از آب های این مناطق را تخلیه و پاکسازی کرده اند. در این عملیات حدود 300 خادمیار رضوی هم به کمک مردم شتافته اند که انشالله امروز یکشنبه 1 دی ماه اوضاع عمومی مناطق مسکونی ازحالت بحرانی خارج خواهدشد.
گفتنی ست عملیات حال حاضر نیروهای خادمیار، سرکشی به منازل محرومین منطقه است تا به تعمیر موتورهای آب اشامیدنی و همچنین وسایل خانگی آسیب دیده مانند یخچال و . . . اقدام کنند.

 

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: