آغاز عمليات اجرايي بازار بركت امام رضا(ع) ويژه نابينايان

1396/05/12 مرداد

در آستانه ميلاد باسعادت حضرت ثامن الحجج(ع) و با حضور قائم مقام توليت آستان قدس رضوي ،عمليات اجرايي احداث بازار بركت امام رضا(ع) براي اشتغال مستقيم ٣٠٠ نفر از جامعه نابينايان مشهد آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بنیاد کرامت امام رضا(ع)، سید مرتضی بختیاری در مراسم کلنگ‌زنی این بازار که به نام مبارک امام رضا(ع) احداث می‌شود، اظهار داشت: بسیار خرسندیم که در دهه کرامت و ایام میلاد با سعادت مولای رئوفمان حضرت امام رضا(ع)با موافقت و مساعدت تولیت آستان قدس رضوی گامی در جهت اشتغال نابینایان مشهد برداشته شد.
وی گفت: با توجه به منشور هفت‌گانه رهبر معظم انقلاب و در راستای اجرای منویات ایشان در مجموعه آستان قدس رضوی معاونت امداد مستضعفین و کمیسیون اشتغال و محرومیت زدایی تشکیل شده است.
بختیاری اظهار داشت: آستان قدس رضوی در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال خود را ملزم می‌داند که در راستای تحقق اهداف سال و توجه به ظرفیت‌های داخلی اهتمام جدی داشته باشد.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی بیان داشت: قطعه زمینی  به ارزش سه میلیارد تومان و در یکی از بهترین نقاط شهر مشهد به عنوان هدیه آستان قدس رضوی به جامعه نابینایان مشهد و در جهت اشتغالزایی این عزیزان در فاز نخست برای مدت پنج سال و با اجاره ماهیانه ٥٠٠ هزار تومان در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.
وی تصریح کرد: هدف ما از دریافت اجاره بها این زمین به هیچ وجه اقتصادی و در جهت انتفاع نیست و برای تحقق نیت واقف بایستی این اقدام صورت پذیرد.
بختیاری اظهار کرد:امیدواریم با حمایت سایر نهادها و دستگاه‌های مسئول گام‌های اساسی برای اشتغال جامعه معلولان و کم توانان کشور برداشته شود.
بازار برکت امام رضا(ع) با مشارکت آستان قدس رضوی و بنیاد برکت در وکیل آباد ١٥، نبش شهید قاسمی 6 احداث خواهد شد.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: