تجلیل از 258 مادر برگزیده در رویداد ملی «شکوه مادری»

1399/11/16 بهمن

در روز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، از ۲۵۸ مادران زیر 40 سال دارای سه فرزند و بیشتر که در عرصه اجتماع مشارکت فعال دارند، در قالب رویداد ملی «شکوه مادری» تقدیر شد. فاطمه دژبرد رئیس مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با روابط عمومی بنیاد در این رابطه گفت: […]

در روز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، از ۲۵۸ مادران زیر 40 سال دارای سه فرزند و بیشتر که در عرصه اجتماع مشارکت فعال دارند، در قالب رویداد ملی «شکوه مادری» تقدیر شد.

فاطمه دژبرد رئیس مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با روابط عمومی بنیاد در این رابطه گفت: همزمان با روز ولادت حضرت زهرا (س)، مراسم اختتامیه این رویداد ملی با تقدیر و معرفی 18 مادر منتخب از سراسر کشور به عنوان سفیران فرزندآوری و جمعیت برگزار شد؛ به علاوه، در هر استان از 8 برگزیده تقدیر به عمل آمد.

وی افزود: 18 مادر برگزیده کشوری صبح امروز ضمن تشرف به حرم مطهر رضوی با تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت و گو کردند.

رئیس مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی عنوان کرد: رویداد ملی «شکوه مادری» با هدف تکریم و تجلیل از مقام والای مادری و ترویج فرهنگ فرزندآوری طراحی شده است.

طبق اعلام این مقام مسئول، از مجموع 7 هزار و400 نفر شرکت کننده در این رویداد، پس از انجام داوری‌ها در سه سطح، 8 نفر بانوی برگزیده در هر استان و 18 نفر در کل کشور انتخاب شدند.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: