آغاز زندگی مشترک 888 زوج جوان زیر سایه امام رئوف(ع)

1399/11/20 بهمن

در آستانه فرارسیدن 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به همت بنیاد کرامت رضوی جشن ازدواج ۸۸۸ نوعروس در سراسر کشور با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان برگزار شد. به مناسبت ایام ولادت فاطمه زهرا(س)، آیین نمادین جشن ازدواج با حضور ۱۰۰ زوج جوان مشهدی به نمایندگی از 888 زوج از سراسر کشور صبح […]

در آستانه فرارسیدن 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به همت بنیاد کرامت رضوی جشن ازدواج ۸۸۸ نوعروس در سراسر کشور با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان برگزار شد.

به مناسبت ایام ولادت فاطمه زهرا(س)، آیین نمادین جشن ازدواج با حضور ۱۰۰ زوج جوان مشهدی به نمایندگی از 888 زوج از سراسر کشور صبح امروز با حضور تولیت آستان قدس رضوی در تالار قدس بارگاه منور حضرت رضا(ع) برگزار شد.
محمدحسین استادآقا مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و عرض شادباش به زوجین گفت: به منظور حمایت از زوج‌های جوان، طی سال اخیر به ۴ هزار زوج در سراسر کشور ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات خرید جهیزیه اعطا شده است.

استادآقا ادامه داد: همچنین همه زوجین به مدت ۳ سال از خدمات آموزشی طرح «زندگی به سبک رضوی» مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی بهره مند می‌شوند.
وی با بیان اینکه طی سال جاری ۵ هزار زوج در سراسر کشور تحت پوشش طرح «زندگی به سبک رضوی» قرار گرفته اند، اضافه کرد: طرح «زندگی به سبک رضوی»، تاکنون در مجموع برای ۳۰ هزار زوج در سراسر کشور اجرا شده است و به همت کارشناسان امور خانواده آستان قدس، طبق آمار درصد قابل توجهی از مشکلات و آسیب های خانوادگی کاهش پیدا کرده است.
به گفته این مقام مسئول، هدایایی به یمن آغاز زندگی مشترک این نوعروسان در جوار حرم مطهر رضوی در نظر گرفته شده تا توفیق در مسیر زندگی نصیب آنها شود.
وی اظهار کرد: امسال با وجود محدویت های تشرف به حرم مطهر رضوی، اقدامات متعدد دیگری از سوی آستان قدس رضوی در سراسر کشور به اجرا در آمده و بسیاری از زوجین جوان از نعمات و برکات این مجموعه نورانی بهره مند شده اند.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: