عناوین مهم خدمات کانون‌های خدمت بنیاد کرامت رضوی در هفته گذشته…

1399/12/23 اسفند

روغن های پنج کیلویی جامد به همت خادمیاران رضوی روستای خرق فاروج به مناسبت مبعث پیامبر اکرم(ص) توزیع شد. با مشارکت خادمیاران رضوی و خیرین روستای خرق فاروج به مبلغ 5 میلیون و 250 هزار تومان قوطی های روغن پنج کیلویی به خانواده های نیازمند این روستا تحویل داده شد. آغاز هشتمین مرحله رزمایش همدلی […]

روغن های پنج کیلویی جامد به همت خادمیاران رضوی روستای خرق فاروج به مناسبت مبعث پیامبر اکرم(ص) توزیع شد.

با مشارکت خادمیاران رضوی و خیرین روستای خرق فاروج به مبلغ 5 میلیون و 250 هزار تومان قوطی های روغن پنج کیلویی به خانواده های نیازمند این روستا تحویل داده شد.


آغاز هشتمین مرحله رزمایش همدلی و احسان در کرمان

سین رحمانی مسئول کانون خدمت رضوی بقیه الله(عج) با بیان حدیثی از پیامبر اکرم – صلی الله علیه و آله که می فرمایند “هر کس که در برطرف کردن نیاز مسلمانی به خاطر خدا کوشش کند، خداوند بزرگ برای او هزار هزار حسنه می نویسد” گفت: به همین منظور به همت خادمیاران و همکاری خیرین در خیریه های نورالمجتبی و مهر همزمان با عید بعثت پیامبر اکرم(ص) بسته های معیشتی بین 300 خانوار از قبل شناسایی شده در منطقه شرف آباد کرمان  توزیع شد.

وی بیان داشت‌: در هشتمین رزمایش همدلی و احسان، توزیع کمک های معیشتی در منطقه شرف آباد کرمان با اعتباری معادل 1،560،000،000 ریال از محل کمک های مردمی و کمک خیرین و اعضای کانون صورت پذیرفته است.

رحمانی در ادامه افزود: در این مرحله اقلامی شامل 650کیلو برنج، 550 عدد رب گوجه فرنگی یک کیلویی، 565عدد ماکارونی، 572عدد روغن مایع، 50 کیلو شکر، 270 کیلو عدس، 25 کیلو نخود، 250 کیلو قند، 54 کیلو گوشت گوسفند، 420 کیلو ران مرغ، ماسک، مایع دستشویی و یک بسته فرهنگی بین خانواده های کم برخوردار توزیع شده است.

وی ادامه داد: با توزیع اقلام یاد شده 300 خانوار از پیش تعیین شده و 60 خانوار به صورت ویژه در منطقه شرف آباد کرمان تحت پوشش این عمل خیرخواهانه قرار گرفتند.


توزیع 1500 کارت نان مهربانی در خراسان شمالی

نشست مدیران کانون های تخصصی رضوی و رابطین کانون های شهرستان ها با حضور مسئولین استانی دبیرخانه کانون های خدمت رضوی خراسان شمالی برگزار شد.
محمد اکبرزاده؛ دبیر کانون های خدمت رضوی خراسان شمالی در این نشست ضمن تبریک فرا رسیدن مبعث پیامبر اکرم(ص) گفت: خراسان شمالی از اولین استان های کشور بود که دفتر آستان قدس رضوی در آن راه اندازی شد اما در فعالیت جدید به عنوان دبیرخانه کانون های خدمت رضوی انجام خدمت می کند.
وی افزود: در خراسان شمالی 132 کانون عمومی با عنوان کانون محله ای خدمت رضوی و 19 کانون تخصصی فعالیت دارند.
دبیر کانون های خدمت رضوی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در این کانون ها بیش از 3هزار نفر خادمیار فعال هستند که بیش از 6 هزار مصداق در سامانه خادمیاری شده است. همچنین از جمله دیگر فعالیت های این استان توزیع 1500 کارت نان مهربانی است که به خانواده های نیازمند اهدا شد.
وی تصریح کرد: در کانون های خدمت رضوی خدماتی که خادمیاران انجام دادند خدماتی در حوزه های مختلف با روحیه امام رضایی و جهادی است.
اکبرزاده با بیان اینکه خدماتی که در استان در رابطه با محرومین ارائه شده بی سابقه است، از مشارکت کانون های خدمت رضوی استان در طرح مواسات مومنانه و توزیع نزدیک به 8 هزار بسته معیشتی خبر داد .
گفتنی است قرائت شعر در وصف مبعث پیامبر اکرم(ص) و معرفی نحوه گزارش دهی در سامانه خادمیاری و پرسش و پاسخ از دیگر برنامه های این نشست بود.


اختتامیه پویش تعمیر منازل محرومین در اسلامشهر

به مناسبت عید سعید مبعث پویش تعمیر منازل محرومین در شهرستان اسلامشهر، با تعمیر و بازسازی سه باب منزل مسکونی توسط خیرین خادمیاران رضوی پایان یافت .
در پویش تعمیر منازل محرومین که به همت کانون جهادی خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر از دی ماه سال جاری با شناسایی ۴ واحد مسکونی در یکی از محلات محروم اسلامشهر به اجرا در آمد، پس از تحقیقات انجام شده تعمیر و بازسازی ۳ منزل مسکونی مورد موافقت قرار گرفت .
خیرین و خادمیاران رضوی شهرستان اسلامشهر، در راستای خدمت به محرومین، عملیات تعمیر و بازسازی گچ کاری سرویس بهداشتی، حمام و لوله کشی آب و پشت بام این ساختمان های مسکونی را با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون ریال انجام دادند و منازل تعمیر شده را در اختیار ساکنین منازل قرار دادند .
در آیین اختتامیه این پویش جهادی که با حضور حسین گودرزی مسئول کانون های جهادی خدمت رضوی استان تهران، ولی الله اصغری مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر و جمعی از خیرین  و خادمیاران‌ رضوی با حضور در منازل این محرومین برگزار شد، حاضرین از نزدیک در جریان روند اجرای این طرح قرار گرفتند.
در پایان این مراسم ۸ اصله نهال قرآنی زیتون در کنار یک نفر درخت خرما ۶۰ ساله در محل مکتب قرآنی المهدی(عج) غرس شد.


عیدی خادمیاران رضوی شوشتر به مستمندان

خادمیاران رضوی در سالروز بعثت پیامبر خوبی ها اقدام به توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان کردند.
بهای هر یک از این بسته های غذایی که شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب، سویا و… بود مبلغ دو میلیون و ۲۰۰ هزار ریال است.
این هدایا توسط خیرین اهدا و با کمک خادمیاران شهرستان شوشتر بین نیازمندان توزیع شد.


بیماران کم بضاعت توسط خادمیاران رضوی بابل ویزیت رایگان شدند

به همت خادمیاران رضوی کانون های سلامت و بانوان و خانواده خدمت رضوی شهرستان بابل و به نیت امام رئوف(ع)، در روز عید مبعث ویزیت و مشاوره رایگان برای بیماران نیازمند توسط یاوران رضوی شامل یک پزشک متخصص و یک پزشک عمومی و یک دکتر روانشناس در آستانه امام زاده قاسم بابل انجام شد.

گفتنی است در فرخنده روز مبعث، بانوان خادمیار رضوی با برپایی ایستگاه صلواتی با رعایت پروتکل های بهداشتی از بیماران و خادمیاران حاضر پذیرایی به عمل آوردند.


650 سبد غذایی بین نیازمندان شهرستان بهار توزیع شد

ارزش مالی هر یک از این سبدهای معیشتی ۲۰۰ هزار تومان بود و جمعا ۱۳۰ میلیون تومان برای این عمل خداپسندانه هزینه شد.

هر سبد شامل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، گرده سنتی، سیب زمینی، کفش و لباس است که بین نیازمندان شهرستان بهار و روستاهای محروم آن توزیع شد.


توزیع بسته های معیشتی به نیازمندان روستاهای ویس

با توجه به فرا رسیدن سال نو خادمیاران امام مهربانی با توزیع بسته های غذایی، شادی را به روستاییان هدیه دادند .
ارزش هر بسته غذایی که شامل برنج، حبوبات، رب، روغن، ماکارونی، سویا و خرما بود ۴ میلیون ریال بوده و جمعا ۳۰۰ میلیون ریال توسط خیرین این شهرستان به این امر خداپسندانه اختصاص داده شد.


افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: