خدمت جدید امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی برای کاهش آلام بیماران کرونایی

1400/06/01 شهریور

در ادامه حمایت‌ها و پشتیبانی‌های خود برای مقابله با موج پنجم کرونا، با ارائه خدمتی جدید، دو محل را برای خدمت‌رسانی به همراهان بیماران کرونایی بستری در بیمارستان قائم(عج) و اورژانس عدالتیان بیمارستان امام رضا(ع) مشهد ایجاد کرد. هادی غلامی، مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی در این باره گفت: با اوج گرفتن موج پنجم […]

در ادامه حمایت‌ها و پشتیبانی‌های خود برای مقابله با موج پنجم کرونا، با ارائه خدمتی جدید، دو محل را برای خدمت‌رسانی به همراهان بیماران کرونایی بستری در بیمارستان قائم(عج) و اورژانس عدالتیان بیمارستان امام رضا(ع) مشهد ایجاد کرد.

هادی غلامی، مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی در این باره گفت: با اوج گرفتن موج پنجم کرونا و تجمع همراهان بیماران جلوی درب بیمارستان‌ها برای پیگیری امور درمانی آنها، شاهد شلوغی و تجمع در این اماکن هستیم در حالی که در این شرایط بحرانی، حضور بی مورد خانواده ها در اماکن پر خطر درمانی، خود موجب افزودن بر آمار مبتلایان و  تشدید اوضاع می‌شد.

غلامی تصریح کرد: با رصد میدانی اوضاع دشوار و سرگردانی همراهان بیماران، آستان قدس رضوی برای حل این مشکل وارد عمل شد و نسبت به آماده‌سازی دو مکان برای اسکان و پذیرایی همراهان اقدام کرد.

وی ادامه داد: در همین راستا یک استراحتگاه به ظرفیت روزانه ۲۰۰ نفر به تفکیک زن و مرد با برخورداری از همه امکانات اسکان و پذیرایی شامل پذیرایی با سه ‌وعده غذای متبرک، جانمایی تختخواب، مفروش شده، امکان شارژ تلفن، سرویس بهداشتی، استفاده از چای گرم، دستگاه آب سردکن، و… مقابل بیمارستان قائم در کوهسنگی ۶ راه اندازی شده است.

همچنین ایستگاه دوم در فضای بیمارستان امام رضا(ع) مقابل اورژانس عدالتیان دایر شده که در این مرکز نیز هر روز خدماتی نظیر توزیع غذا، چای، آب سرد و… به همراهان بیماران کرونایی بستری در این اورژانس ارائه می‌شود.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: