آغاز مرحله دوم پویش ملی مثل بهترین‌ها برای ترویج ازدواج ساده

1400/09/11 آذر

پویش مثل بهترین‌ها که تاکنون با استقبال دو هزار و 860 زوج جوان از سراسر کشور مواجه شده، مرحله دوم خود را آغاز کرد تا با همراهی مخاطبان خود، مروج ازدواج ساده و بهنگام باشد.

پویش ملی مثل بهترین‌ها به همت مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی و با هدف ترویج ازدواج ساده و بهنگام در حال اجرا است که تاکنون دو هزار و 860 زوج جوان در پویش شرکت کرده‌اند.

امکان مشارکت چهار گروه از زوج‌های جوان

یک گروه از مخاطبان این پویش، زوج‌هایی هستند که با محوریت سادگی، برنامه ویژه‌ای برای مراسم ازدواج خود تدارک می‌بینند. این زوج‌های جوان لازم است پیشنهادی درباره نحوه برگزاری مراسم عروسی خود ارائه دهند که شامل ویژگی‌‎هایی چون سادگی و به دور از تجملات، صرف هزینه مراسم برای امور خیریه، خاطره‌انگیز بودن برای همگان و جذابیت خاص برای میهمانان و همچنین حفظ حریم حیا و عفاف باشد.

زوجینی که مراسم عروسی خود را با ویژگی‌های مذکور برگزار کرده‎‌اند با ارسال جزئیات برگزاری مراسم خود، می‌توانند در پویش مثل بهترین‌ها شرکت کنند.

گروه دیگر، زوج‌هایی هستند که باید مهریه زوجه، 14 سکه و یا کمتر انتخاب شده باشد. سومین گروه، زوج‌های دارای میانگین سنی زیر 25 و گروه چهارم نیز نومزدوجینی هستند که برای شروع زندگی، به دور از تجملات، جهیزیه خود را ساده انتخاب کرده‌اند. این چهار گروه، می‌توانند با تکمیل فرم‌های مندرج روی سایت banovan.razavi.ir، برای شرکت در پویش ثبت‌نام کنند.

استقبال خوب زوج‌های سراسر کشور

به منظور دربرگیری بیشتر زوجین، کانون‌های خادمیاری بانوان و خانواده در سراسر کشور به روند فراخوان، ثبت نام و انتشار پویش مثل بهترین‌ها کمک می‌کنند.

همچنین 30 مجموعه مختلف مرتبط با زوجین جوان در سراسر کشور از جمله  تهران، کرج، ری، قم، نیشابور، بیرجند، دزفول، آزادشهر، اصفهان، کاشان، شیراز، سمنان، همدان، بندر لنگه و گیلان غرب، به ترویج این پویش و افزایش میزان مشارکت در آن کمک می‌کنند.

خروجی این همراهی ملی این بوده که 97 درصد از مخاطبان پویش مثل بهترین‌ها تاکنون، زوج‌های غیرمشهدی و ساکنان سایر شهرها و استان‌های کشور بوده‌اند.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: