کسب رتبه برتر ورزشکاران آستان قدس رضوی در ورزش زورخانه‌ای

1403/03/26 خرداد

ورزشکاران موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی در رشته ورزشی زورخانه ای موفق به کسب رتبه های برتر در مسابقات استانی شدند.

در مسابقات میانداری انفرادی و هنر مرشدی رده سنی نونهالان و نوجوانان، قهرمانی خراسان رضوی که 18 خرداد با شرکت هشت تیم در نیشابور برگزار شد، آقایان عرفان گلمکانی در بخش مرشدی رده سنی نونهالان و محمد مهدی نجاتیان در بخش میانداری ورزش زورخانه در رده سنی نونهالان موفق به کسب مقام اول و محمدحسن نجاتیان در رده سنی نوجوانان موفق به کسب رتبه سوم شدند.

مرتضی احمدی، مربی ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در همین رابطه به خبرنگار آستان نیوز گفت: این ورزشکاران به مدت 3 سال در سالن باستانی آستان قدس رضوی مشغول به تمرین بودند و خوشبختانه نتیجه تلاش های خود را دیدند.

 وی افزود: این ورزشکاران در کنار تمرین، به موضوعات اخلاقی نیز توجه داشته و تاکید ما همیشه این بوده است که به منش پهلوانی نیز توجه شود.

وی خاطرنشان کرد: ورزشکاران ما همانند کسب عناوین قهرمانی، در حوزه درسی نیز موفق بوده و تاکید ما نیز بر این است که ابتدا به درس و تحصیلات اهمیت داده شود و در کنار آن به ورزش نیز بپردازند.

مربی ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی تاکید کرد: قهرمانان ما طی ماه های آینده برای شرکت در مسابقات کشوری آماده شده و در موعد مقرر به این مسابقات اعزام خواهند شد.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: