همزمان با دهه امامت و ولایت؛

جشن بزرگ «بابا علی» با حضور ایتام در مشهد برگزار شد

1403/04/03 تیر

همزمان با دهه امامت و ولایت، جشن بزرگ «بابا علی» ویژه ایتام در مشهد و دیگر شهرهای کشور به همت معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی و مشارکت مرکز خادمیاری و کانون های خدمت رضوی برگزار شد.

در آستانه عید سیعد غدیرخم جشن بزرگ «بابا علی» بعدازظهر جمعه اول تیرماه با حضور ایتام در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد برگزار شد.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی در حاشیه برگزاری این جشن گفت: در این مراسم 3500 نفر از ایتام مشهد شامل فرزندان نگهداری شده در خانه‌های ایتام، مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و فرزندان شهدای مدافع امنیت حضور داشتند.

جعفر رئیسیان زاده  افزود: ویژه برنامه جشن بزرگ بابا علی در ایام دهه ولایت امیر المومنین علی علیه السلام با هدف ترویج سنت و سیره تفقد و رسیدگی به ایتام در حضرت علی علیه السلام  و امام رضا علیه السلام برگزار شد.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده، خدمت رسانی به ایتام یکی از محورها و ماموریت های اصلی آستان قدس در حوزه اجتماعی محسوب می‌شود.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی بیان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده در 21 استان کشور جشن بزرگ بابا علی با محوریت کودکان ایتام که تحت پوشش بهزیستی، مراکز و خیریه ها هستند، برگزار شد و ایتام به همراه مادران یا مربیان خود حضور پیدا کردند.

رئیسیان زاده در ادامه گفت: در این جشن نماهنگ بابا امام رضا (ع)، مسابقات شاد برای حاضران، ویژه برنامه در قالب جشن و جنگ کودکان و برنامه‌های سرگرم کننده به اجرا در آمد.

شایان ذکر است در پایان برنامه حاضران غذای متبرک حضرت رضا علیه السلام را دریافت کردند.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: