سفره مهربانی در استان کرمانشاه

1399/02/27 اردیبهشت

آماده نمودن بسته های سفره مهربانی مسجد جامع کرمانشاه مراسم با شکوه رزمایش مواسات و همدلی در قالب طرح سفره مهربانیبا تهیه و توزیع ۷۵۰۰ بسته معیشتیتوسط خادمیاران رضوی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاهبا حضور نماینده ولی فقیه در استان و فرماندهان نظامی،مدیران کل و مسئولین ارشد استان و اصحاب رسانه در […]

آماده نمودن بسته های سفره مهربانی مسجد جامع کرمانشاه

مراسم با شکوه رزمایش مواسات و همدلی در قالب طرح سفره مهربانی
با تهیه و توزیع ۷۵۰۰ بسته معیشتی
توسط خادمیاران رضوی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه
با حضور نماینده ولی فقیه در استان و فرماندهان نظامی،مدیران کل و مسئولین ارشد استان و اصحاب رسانه در روز پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه در مسجد جامع کرمانشاه برگزار گردید.

?️مراسم اهدای ۷۵۰۰ بسته حمایتی در طرح “سفره مهربانی” توسط خادمیاران رضوی برگزار شد.
?️به گزارش روابط عمومی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی پیش از ظهر امروز در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مدیران ارشد مراسم طرح “سفره مهربانی” در راستای لبیک به مطالبه مقام معظم رهبری با اهدای ۷۵۰۰ بسته حمایتی توسط دفتر نمایندگی استان قدس رضوی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) در مسجد جامع صورت پذیرفت.

مراسم اهدای ۷۵۰۰ بسته حمایتی در طرح “سفره مهربانی” توسط خادمیاران رضوی استان کرمانشاه برگزار شد.
پیش از ظهر امروز همزمان با ایام شهادت امیرالمومنین علی (ع) مراسم آیین اهدا ۷هزار و ۵۰۰ بسته حمایتی به محرومین و افراد آسیب دیده از ویروس کرونا با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مدیران ارشد در مسجد جامع صورت پذیرفت.
نماینده ولی فقیه در استان طی این مراسم که به همت خادمیاران رضوی دفترنمایندگی آستان قدس رضوی و مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار گردیده اظهار داشت:همانطور که در آیات قرآن اشاره شده است یکی از موضوعاتی که خداوند بر آن تأکید دارد انفاق در راه او است.
وی افزود: مواسات و انفاق مردم ایران در مقابله با ویروس کرونا در دنیا بی نظیر و این موج همدلی که بین هموطنان به وجود آمده عوارض اقتصادی شیوع ویروس کرونا را به حداقل رسانده است.
امام جمعه کرمانشاه بیان داشت:با این همدلی‌ها برکات بر کشور ما نازل می‌شود و شاهدیم با تحریم‌های ظالمانه‌ای که بر کشور ما حاکم است توانستیم در مقابله با این ویروس جلوتر از کشورهای غربی بدرخشیم.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: