ارتقای سطح معرفتی جامعه توسط خادمیاران

کمک ۳۰۰ میلیاردی به نیازمندان در راه خدمت رضوی

1400/08/30 آبان

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی با بیان اینکه حدود ۳۰۰ میلیارد تومان توسط خادمیاران جهت کمک نیازمندان جمع‌آوری و انجام شده است، گفت: در کنار رفع مشکلات معیشتی در ارتقا سطح معرفتی جامعه باید تلاش کرد.

محمد حسین استاد آقا مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی در آئین تکریم و معارفه دبیر کانون‌های خدمت آستان قدس رضوی استان تهران که در سالن همایش کوثر مسجد امام صادق علیه السلام برگزار شد، اظهار کرد: خدمت کردن در دستگاه امام رضا علیه السلام به‌دور از ریا و کسب جایگاه بوده و در مجموعه خادمیاری حضرت خدمت خالصانه و مخلصانه باید داشت.

وی گفت: در سال جاری تعداد ۱۱۵ هزار خادمیاری فعال از میان ۲۲۰ هزار نفر ثبت نام شده، وجود داشته و مجموعه خدمت ارائه شده در شرایطی با محدودیت‌های مالی، حدود ۳۰۰ میلیارد تومان کمک مالی به نیازمندان داشته و این کمک‌ها براساس محبت مردم به حضرت بوده که آنچه در توان دارند اهدا می‌کنند.

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی افزود: با خوش‌رویی و اخلاص در عمل می توان نظر حضرت را در گره‌گشایی مشکلات جلب کرد و این امور خیر و برکت بسیار به‌همراه دارد.

وی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رفع مشکلات معیشتی و مسئله اشتغال جوانان، در ادامه گفت: یکی از القاب امام رضا علیه السلام، عالم آل محمد است، لذا در ارتقا معرفتی جامعه به تاسی از حضرت در گسترش علوم باید تلاش کنیم و در کنار رفع مشکلات معیشتی، درمانی و تحصیلی بر ارتقا سطح معرفتی جامعه نیز باید تلاش کرد.

استادآقا با بیان اینکه طبق ارزیابی‌های صورت گرفته توسط مدیر مرکز امور خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی استان تهران رتبه اول کشور را در سال ۱۳۹۹ به‌دست آورد، تصریح کرد: تهران می‌تواند می‌تواند در بسیاری از مسائل خدمت الگویی برای سایر استان‌ها باشد.

به گزارش فارس، این مراسم با حضور مدیران آستان قدس رضوی، ائمه جماعات، استاندار تهران، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران کل ادارات برگزار شد و ذکر جمعی صلوات خاصه و اهدای بسته‌های تبرکی فضای معنوی در جلسه ایجاد داد.

طی مراسم از زحمات پرویز سروری طی مدت ۵ سال به‌عنوان دبیر کانون‌های خدمت آستان قدس رضوی استان تهران قدردانی و علیرضا جانه عهده‌دار این پرچم خدمت در نهضت خادمیاری در استان شد.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق:

4 نظر برای “کمک ۳۰۰ میلیاردی به نیازمندان در راه خدمت رضوی

  • محمد لطف الهی

    نیاز به کمک دارم رباط پام پاره ۷ست ۴۰ میلیون هزینه داره کمکم کنی

    • روزبه

      سلام علیکم
      لطفاٌ با دبیرخانه استانی خود ارتباط بگیرید.
      شماره تماس و نشانی در سایت bkr r قسمت اخبار و اطلاعات استان‌ها می باشد.

  • ناشناس

    این کمک مردم بوده آستان قدس از موقوفات چه کمکی کرده‌است