در راستای حمایت از کسب‌وکار های خلاق، نوآور و الگوهای خدمات نوین اجتماعی:

فراخوان پذیرش استارت‌آپ و سرمایه‌گذاریِ خانه خلاق و نوآوری کرامت

1400/10/14 دی

     توسعه جوامع، از طریق استقرار نظام نوآوری در ارکان و عناصر سازنده اجتماعات انسانی، امری است که امروزه توجه بسیاری از تصمیم سازان، تصمیم گیران و پژوهشگران را به خود جلب نموده است. در این میان، مفاهیمی که ضمن ایجاد ارزش های اجتماعی، توسعه اقتصادی را نیز به همراه دارند، به عنوان پیشران های […]

     توسعه جوامع، از طریق استقرار نظام نوآوری در ارکان و عناصر سازنده اجتماعات انسانی، امری است که امروزه توجه بسیاری از تصمیم سازان، تصمیم گیران و پژوهشگران را به خود جلب نموده است. در این میان، مفاهیمی که ضمن ایجاد ارزش های اجتماعی، توسعه اقتصادی را نیز به همراه دارند، به عنوان پیشران های توسعه کلان یک زیست بوم قلمداد می شوند.

     در این راستا، خانه خلاق و نوآوری بنیاد کرامت رضوی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از تمامی صاحبان ایده، استارت آپ و طرح های خلاقانه و نوآورانه در حوزه نوآوری اجتماعی دعوت به عمل می‌آورد تا با ارسال فایل معرفی ایده، استارت آپ و طرح‌های خود در قالب (Pitch Deck)، در نخستین رویداد پذیرش ایده و سرمایه گذاری بر روی طرح ها و استارت آپ ها شرکت نمایند.

 محورهای رویداد برای ارسال ایده، طرح و معرفی استارت آپ:

1. الگوهای نوین تنظیم گری اجتماعی

2. الگوهای نوین خدمات داوطلبانه

3. الگوهای نوین خدمات اجتماعی

4. پلتفرم‌های داده و محتوای اجتماعی

5. الگوهای نوین افزایش بهره‌وری دارایی های فیزیکی

6. مدل های نوآورانه جمع سپاری مالی

7. الگوهای نوین تربیت رهبران اجتماعی آینده

8. الگوهای جدید استمرار ارتباط با شبکه های مخاطبان

9. الگوهای نوین ترویج سبک زندگی، راهنمایی و مشاوره

حمایت ها:

  • تامین سرمایه (بذری و راندهای A و B)
  • سرمایه گذاری زیرساختی نامشهود (ارتباطی، مخاطبان، نهادی و اجتماعی)
  • تامین فضای کار اشتراکی
  • منتورینگ تخصصی

خانه خلاق و نوآوری کرامت بر روی ایده ها و هسته های نوآور در مرحله پیش بذری، با تمرکز بر شتابدهی (سرمایه اولیه و تسهیلات زیرساختی)، و همچنین برروی کسب وکارهای شکل گرفته، در راندهای سرمایه پذیری A و B سرمایه گذاری می نماید. علاقه­مندان، می­توانند فایل Pitch Deck  خود را از طریق سایت اصلی خانه خلاق و نوآوری به آدرس زیر بارگزاری نمایند:

https://inn.bkr.ir/

ضمناً آخرین مهلت ارسال آثار جمعه 1 بهمن ماه سال جاری خواهد بود و نهایتا پس از غربالگری اولیه و منتورینگ تیم ها، در تاریخ پنج‌شنبه 14 بهمن ماه، رویداد به دو شکل حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: